6.1.1

6.1.2012 § 1 kommentti

Huh, miten teennäistä ja viisastelevaa tekstiä olen kirjoittanut.

(Olen joskus tullut ajatelleeksi että minun on mahdollista kirjoittaa intensiivisesti neljänä peräkkäisenä päivänä. Sen jälkeen alkaa olla jollain lailla tyhjä – väsynyt, autio ja jotenkin ”kaavittu”. Yritän nyt venyttää tämän työviikon viisipäiväiseksi. Tänään olen ollut pääosin vain tosi tyytymätön tuotoksiini – printtasin, editoin, olin hetken aikaa hieman tyytyväisempi, mutta sitten taas totesin, että onpa rasittavaa, tylsää ja turhaa tekstiä. Kyselen homman mielekkyyttä.

Huomenna pidän ainakin taukoa. Samoin todnäk sunnuntaina. 

Avainsanat: , ,

§ One Response to 6.1.1

  • henriikkatavi sanoo:

    En siis tarkoita näitä blogitekstejä ensisijaisesti, vaan sitä runonsotkua. Tämänpäiväinen tunnelma.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Mikä tämä on?

You are currently reading 6.1.1 at 12.

Meta

