30.1.

31.1.2012 § Jätä kommentti

En melkein koskaan pysy deadlinessa, paitsi silloin kun opetan. Opetustöissä olen joutunut myös vetämään mutkia suoriksi ja pärjäämään niillä (varsin puutteellisellakin) tiedoilla, jotka olen ehtinyt hankkia.

Tammikuun lopun lähestyminen saa minut toimimaan hyvin vastaavalla tavalla: tekstiä on riittävästi ja se on uskoakseni suht koht hyvää. Tämä riittää minulle tältä kuulta: deadlinen mukanaan tuoma helppous / mistä aita on matalin.

Olen ollut tänään yhteydessä taitosta (fontin koko, riviväli) Elinaan, joka on suunnitellut 12:n kirjoille  sarjallisen graafisen ilmeen sekä Karoon, joka antoi upean polaroidkuvansa Tammikuun kanteen. Lisäksi tapasin mm. Teemua Juttutuvassa. Tämän tapaamisen jälkeen syntyi ajatus kääntää toimittajan ja tekijän roolit päälaelleen siinä kuussa, kun Teemu toimii kustannustoimittajana: ts. Teemu toimiikin kirjailijana ja minä toimitan hänen kirjansa.

Avainsanat: , , , ,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Mikä tämä on?

You are currently reading 30.1. at 12.

Meta

